Miként tudná fellendíteni kereskedelmi- , vagy magánszálláshelye forgalmát? Milyen csatornákon tudja a legalacsonyabb költségek mellett értékesíteni szobáit? Közel 10 évnyi, releváns tapasztalattal állunk rendelkezésére.
Árajánlatot kérekElégedetlen az Ön által üzemeltetett szálláshely legutóbbi szezonjával, vagy úgy általában az egész éves teljesítményével? Úgy látja, hogy a konkurencia jobban teljesít Önnél? Azt gondolja, hogy időről időre kevesebb Vendég érkezik Önhöz, mint versenytársaihoz?Valószínűleg Ők másképp vonják magukra a figyelmet és lépéselőnyben vannak Önhöz képest. Viszonylag sok tényező terén gondolkodhatnak és dolgozhatnak másképp. Példaként vegyünk néhány kérdést, mely a legfontosabb területeket érinti:
Ha erre a kérdésre nem, vagy nem tudom a válasz, máris megvan a legnagyobb hiányosság, ugyanis a potenciális szálláshelyekről történő információgyűjtés, majd az ajánlatkérések és foglalások döntő többsége ma már ezen a csatornán bonyolódik le. Talán nem árulunk el nagy titkot, de az online jelenlét fogalma közel sem csak a saját honlapot takarja...
Manapság sajnos már nem elég egy vizuálisan és tartalmilag vágykeltő honlap, hiszen könnyen elveszik a hatalmas kínálati piacon, nem is beszélve a különböző általában "ingyenes" megoldásokat kínáló oldalakon létrehozott felületekről. Ugyanolyan fontos, hogy oldalunk nem látható "háttere" is megfelelő beállításokkal rendelkezzen.
A Vendégeknek sem ideje, sem kedve nincs a Google oldalait böngészni, általában az első oldalról választanak. A megfelelően optimalizált honlapunk teljesítményét költséghatékony és mérhető promóciós lehetőségekkel tudjuk a konkurencia fölé növelni.
Az egyik legjobb, ráadásul ingyenes reprezentációs felület szolgáltatásaink bemutatására, mely ugyancsak rendelkezik költséghatékony és mérhető hirdetési lehetőségekkel. Igen, kreativitást és sok munkát igényel a figyelem folyamatos fenntartása, de ez nem lehet kifogás...
Igyekszik élményalapú és komplex szolgáltatáscsomagokat kialakítani már meglévő vagy tervezett lehetőségeihez igazítva? Pusztán a vendégszoba már kevés lehet...
Saját lábán jutalékok kifizetése nélkül próbál megélni, vagy a közvetítőkre hagyatkozik? Biztos lenne jobb helye is a disztribúciós költség címén kiadott összegnek.
Sajnos amennyire terhes számunkra jelenlétük, a szálláspiacon jelenleg annyira megkerülhetetlen tényezők. Azonban gondolt már rájuk reklámfelületként? Hogyan csatornázhatók át a felhasználók saját honlapunkra?
Közel tíz évnyi szállodai értékesítési és marketing tapasztalattal igyekszünk segíteni a fenti és további számtalan kérdésben...